memandangkan saya ne bodak U, kad matrik merupakan salah satu benda penting yang perlu dipakai seharian, tidak kiralah untuk ke fakulti atau hanya utk keluar makan di luar pagar (lalu pondok pak guard, sal tuh ah).. addoooyaaiii.. saya ne bokn la skema sngt, tapi memandangkan denda yang dikenakan bagi pelajar yang tidak memakai kad matrik ne agak la juga tinggi nilainya, so i decide utk pakai la (trip skema).. tapi kisah ini mencapai klimaks apabila kad matrik saya mengalami kecederaan ringan.. iaitu lapisan kulit luarnya tercabut.. so, suma maklumat serta butiran diri saya sebagai seorang pelajar turut tercabut la sekali.. coz all details ttg student attach dekat lapisan uh.. bukan itu sahaja, malahan gmbar saya yang tidak seberapa tuh pon turut tecabut.. jadi kita boleh conclude-kan yang kad matrik saya tuh kosong without any maklumat.. bnda ne sudah berlaku hampir sebulan kalau saya x silap.. tapi sehingga sekarang saya masih tidak berkeinginan untuk memperbaharuinya.. almaklum la, saya kan menyayangi khazanah2 purba kala ne.. walopon akikatnya saya memg malas nak proceed bnda ne..hahahahaha.. kalau free x pa, ne nak byar pulak tuh.. so then, saya decide utk memperbharuinya mayB a week or 2 week b4 final exam start.. kalau x renew, maty ah x dpt nak amik final.. peerrrrggghhhh... memg gelap la masa depan eden... heeeee... so skunk ne, saya gi klas juz pakai kad matrik kosong tuh ah.. tapi, pak guard x sdar pon.. even lalu sebelah, n also nek stu lif ngn pak guard tuh ag.. memg ah, coz saya tebalikkan kad matrik uh.. genius x saya.. weeeeee.. hahahaha.. so dorg pon no komen ah.. hope bnda ne x kantoi sehingga saya MENG-rnew kad matrik uh balik.. u all guyz,plizz support me.. ngeeeee :P
haa.. d bwh ne ada gambo my matric card yg sungguh clear mcm padang jarak, padang tekukur..


