Heheee... Ok xyah la kita berbunga2 ayat kali ni. Jom direct trus ke misi utama kita. MAKANANNN !! cehh.. perkataan makanan tu cm gempak gila kan. siap bagi upper case lagi the whole sentences. Padahal nak cite sal bnda ni jee...
Msty korg cakap.. "cehhh setakatttt.. ingt gempak sgt la mknn yg dy nak story ni".. hahahaha.. mmg x dek la gempak mana pun bnda ni, tapi boleh la jugak fefeeelin western gituhhh.. haaaaaa.. ada 4 je bnda asas nak buat bnda ni.. iaitu ROTI (gardenia much better), TELUR, SOSEJ, and SOS (both chilli and tomato boleh).
Nak buat tersangat2 la senang. First of all, masak telur. Ikut korg la nak buat shape apa ket telur tu.. bulat ke, 4 segi ke, bntuk bintang pon ok.. depends on your own creativity. Then uolss boleh rebus atau goreng sosej yang ada. Lepas goreng/rebus tu, potong sosej tu into slices.. kira camni laaaa..
Da selesai dua bnda ni, then baru la kita prepare roti. Kalau nak rasa yang lagi rangup dari roti tu, d sarankan utk toas roti tu. baru la crunchyyyy gituhhhhhhhhhh.. Lepas toased, letak telur tu kat atas roti. Letak sos tomato or cili or both kat atas telur pulak lepas tu, baru taburkan sosej yang uolss da potong into slices tadi. Then letak lagi another roti on the top. Thatx all..Haaaaaa... tu je actually... da selesaiii. ringkas je kannnn.. korg leh buat as breakfast or dinner.. tepulang kat korg.. lunch pun bolehhhhh...
Da siap semua, then bolehlah korg makan dengan jayanyaaaa.. NYUM3..
THE END :)






















