Tuesday, May 10, 2011

B urself OK !!!

Do you have a boyfriend or mayB girlfriend? i mean the special one.. if not.. 'WA SALUT SAMA LO'.. keep maintain.. ahakkxxx.. to gurl or boy yg da ada someone special, i wanna ask u.. DO U GUYZ B URSELF INFRONT OF HER/HIM?? serius x control ayu or contol macho?? x buat pmbedahan mata, idung or mulut to look sexy?? x menggedik tuk nmpak mnja or somethin else la.. ha ne lgi stu kes.. pernahkah ur kekasih tuh try nak change u or push u tuk jdi somethin or someone yg actually differ dari diri u yg sebenar.. i mean, bukannya part yg dia try nak change u tuk jdi a good person like pkai tudung or mengaji ke.. not that.. but somethin like dia suruh u jdi kurus or lose ur weight smata2 coz dia tkot his/her friend tserempak korang bedua then they will say "MACIK OR PACIK MANA YG KO BWAK NE??" if ur boy/gurl tuh prnah doin this to you, u sndri can conclude kan yg dia juz accept ur perfection, but not the vice versa.. dia tidak trima seadanya u all.. so y then u just close ur eyes n pekakkan tlinga dgn smua ne.. manusia mrupakan makhluk ciptaan tuhan yg paling indah and from diz u have to know yang diri u all adalah indah n jgn sekali2 rasa rndah dri coz u'll juz ruin ur own life.. try to enjoy ur life with what u really are.. BUNGA BUKAN SEKUNTUM, KUMBANG BUKAN SEEKOR.. juz pcaya je, jdoh n ktntuan itu di tgn Tuhan.. so no need to rush nk dptkan boifren bcoz xmo d katakn old dated ke, or apa2 jela.. ignore je suma tuh.. mulut org an, memg kita x leh ttup.. btw, i ne ckp je lbih an.. actually i pon ada someone special, n he said that yg dia nk awek yg slim.. so dia suh i trunkn brat bdn dri 50kg to 46kg.. apa yg ptut kita conclude kan d cnie?? hurrmmm :)

Monday, April 25, 2011

exam.. eXAM!! v(^^)v

Perlu ke i bg meaning EXAM ne jgakxx?? i ase x perlu la an.. everyone da tao da apa ke binatangnya exam tuh.. ala.. yela2 i bgtao.. exam tuh species ikan flowerhorn jga.. kira siblings dia la.. hahakkxx(plizz la pecaya k).. juz kiddin la :P.. nak tao x.. i ne dak dip mikrobiologi sem 2 at UiTM N.9.. sem ne, exam kitorg in 10 days jek.. sumanya becmpur gaul dlm tempoh tuh.. n yg paling superBnya, stdy week kitowg 4 HARI jek.. memg TERRRRRsangat cukup la wktu nk stdy.. haha.. da la dengan subject sem ne yang TERRRRRsangat senang.. memg sem ne sumanya SENANG2 la!!.. hahakxxx.. (padahal vice versa).. aiyarrrkkk... tapi memndngkn i ne sorg yg tabah n penyabar serta mampu menghadapi liku2 kehidupan walo sesukar mana pon, i tetapkan matlamat yg satu iaitu.... JENG..JENG..JENg.. attend exam n then packing barang tros balik~ hahakkxx... buat masa ne itulah matlamat i yg paling utama.. lpas ne ada ag 2 paper.. n semestinya kedua2 papar ne yg PALINNNGGGG saya minati.. iaitu Organic chemistry n Biochemistry.. (brapa bnyak kali la i nk menipu korg ne).. hihihihihi.. otak i yg berbentuk bolat ne da hmpir nk jdik bentuk love da tgk notes dua2 subject ne.. (memg nampak bebenor la tipunya).. :P.. tpi ppew pon i nk sdaya upaya get da best mark 4 both subjects.. x mo repeat~!!.. jdik i have to stop now, coz nak blaja ne.. almaklumla.. i kn stdnt contoh.. kikikikikikikiki.. k la.. wish me luck everyone.. luv ya~