Sunday, July 3, 2011

SITI ??

PERINGATAN : diz post not bout SITI NURHALIZA or SITI SARAH ok !!

hellow world~ my new post ne bout my conversation on phone wit my BF.. the story begin when i called him last nyte.. n for the 1st tyme he picked up my call sangat cepat.. biasanya, when i call, da nk abis da lagu caller ringtone dy tuh baru dia nak angkat.. i'm quite happy la jugak.. n secara tetiba my mood down balik.. wanna know why ?? ha ne sababnya.. "yes SITI.." this is what he said when he just picked up my call.. SITI ?? i'm not SITI ok, i'm FATHIN.. punya la i panas tyme tuh.. yela, spew x curios kn.. who's that damn SITI ?? is she his new GF ?? or mayB scandel ?? n the the most important, is he trying to make fool on me ?? OMG !! itz totally burst in my mind.. n i replied to him like this.. "SITI ?? u salah angkat kol ke ne ?? u tngh tnggu call from SITI ke ??".. n he laugh over n over again.. i think he just trying to cover up his mistake.. yela kn.. spew nak ngaku his own fault.. n as usual la, he did'nt admit his mistake.. i've tried to ignore what happened but it keep palaying im my head.. di pendekkan cerita, i scold him like this.. " whatsoever la u.. u ingt u jew ke yg ada hati, i pon ada haty gak ok !! jgn try nak mainkan perasaan org lain la.." pas tuh i tros off call n tdur.. i tersangat2 la marah n sakit aty datz nite.. kalau u all pon msty buat cm ne kn.. kan..kan..kan ?? erm, dun say i jew yg buat cm ne.. hehe.. datz all for diz post.. ow ya, i have to skip beberapa isi perbualan kitorg coz itz sangat2 privacy :))hehe.. btw, ASSALAMUALAIKUM ~ kalau x jawab dosa, kalau jawab, SAYANGGG~ daaa

Friday, July 1, 2011

nasi goreng cina ??~

i wanna start my story with laugh + smile .. haha ( smbil tersenyum kambing).. ngee~ actually senyum tuh kn sedekah n ketawa uh memeriahkan lagi hari anda.. simple right, so, wait apa lagi, smile la selebar2nya n laugh la selagi kerongkong anda ada.. hihihihihi.. actually diz post is not about how to cook nasi goreng cina, but actually somethin yg more simple n x membuang waktu.. wanna know what ?? jeng..jeng..jeng !! SERBUK NASI GORENG CINA..~ u all pnah dngr bnda ne kn.. ala, serbuk yg digunakan untuk msak nasi goreng cina secara Xpress.. errrr ok fine, i think i'd being redundant.. yala, coz i juz repeat the word again n again.. errr.. nevermind la.. heee.. berbalik kepada our story, i used that such thing tuk msak my nasi goreng cina.. diz dont mean yg i ne pmalas ok, cuma situasi n keadaan tidak membenarkan i tuk msak secara manual.. ala, u all kn tao i dok kolej.. x kn i nak bwak all types of bawang, garam, minyak, beriuk belanga n so on msok bilik.. itu namanya carik nahas.. so i tried to get somethin simple utk survive at kolej.. n serbuk nasi goreng cina ne la salah satu daripadanya.. itz quite easy.. juz tabur serbuk tuh into ur nasi n then panaskan.. snang rite.. but wanna know 1 thing ?? the taste actually do not same as what nasi goreng cina taste really is.. tapi i gagahkan diri gak tuk makan, almaklumla, lapar punyew pasal.. suma i telan.. licin lak tuh pinggan.. u oll msty tertanya2 cm na i nk panaskan bnda uh ?? Is she using the sourse of sun ?? or whateva la.. msty ne yg bermain at kepala korg kn.. ok fine !! salah !! haha.. i bring rcecooker from my home.. shuuuuttttt.. diam2 tao.. rasia kitew je.. kikikikikiki.. jauh kot ricecooker i merantau, almaklumla, i bwak diew dr SABAH.. so that i think thatz all 4 todayz post, len kali jgn lupa view ag :) ow ya btw, at bwah ne i ada attach kan bberapa keping gmbar yg relate ngn my story ne.. so the, SILA ROLL KE BAWAH :) and..and..and.. 1 more thing.. ASSALAMUALAIKUM.. kalau x jwb dosa, kalau jawab.. SAYANGGGG~







SERBUK NASI GORENG CINA YG X BERAPA NAK CINANYA.. haha
huih !! licin pinggan.. mantap !!
rice cooker yg paling banyak berjasa ngn i :)