Monday, April 25, 2011
exam.. eXAM!! v(^^)v
Perlu ke i bg meaning EXAM ne jgakxx?? i ase x perlu la an.. everyone da tao da apa ke binatangnya exam tuh.. ala.. yela2 i bgtao.. exam tuh species ikan flowerhorn jga.. kira siblings dia la.. hahakkxx(plizz la pecaya k).. juz kiddin la :P.. nak tao x.. i ne dak dip mikrobiologi sem 2 at UiTM N.9.. sem ne, exam kitorg in 10 days jek.. sumanya becmpur gaul dlm tempoh tuh.. n yg paling superBnya, stdy week kitowg 4 HARI jek.. memg TERRRRRsangat cukup la wktu nk stdy.. haha.. da la dengan subject sem ne yang TERRRRRsangat senang.. memg sem ne sumanya SENANG2 la!!.. hahakxxx.. (padahal vice versa).. aiyarrrkkk... tapi memndngkn i ne sorg yg tabah n penyabar serta mampu menghadapi liku2 kehidupan walo sesukar mana pon, i tetapkan matlamat yg satu iaitu.... JENG..JENG..JENg.. attend exam n then packing barang tros balik~ hahakkxx... buat masa ne itulah matlamat i yg paling utama.. lpas ne ada ag 2 paper.. n semestinya kedua2 papar ne yg PALINNNGGGG saya minati.. iaitu Organic chemistry n Biochemistry.. (brapa bnyak kali la i nk menipu korg ne).. hihihihihi.. otak i yg berbentuk bolat ne da hmpir nk jdik bentuk love da tgk notes dua2 subject ne.. (memg nampak bebenor la tipunya).. :P.. tpi ppew pon i nk sdaya upaya get da best mark 4 both subjects.. x mo repeat~!!.. jdik i have to stop now, coz nak blaja ne.. almaklumla.. i kn stdnt contoh.. kikikikikikikiki.. k la.. wish me luck everyone.. luv ya~
Wednesday, March 2, 2011
**ohh KAD MATRIK**
memandangkan saya ne bodak U, kad matrik merupakan salah satu benda penting yang perlu dipakai seharian, tidak kiralah untuk ke fakulti atau hanya utk keluar makan di luar pagar (lalu pondok pak guard, sal tuh ah).. addoooyaaiii.. saya ne bokn la skema sngt, tapi memandangkan denda yang dikenakan bagi pelajar yang tidak memakai kad matrik ne agak la juga tinggi nilainya, so i decide utk pakai la (trip skema).. tapi kisah ini mencapai klimaks apabila kad matrik saya mengalami kecederaan ringan.. iaitu lapisan kulit luarnya tercabut.. so, suma maklumat serta butiran diri saya sebagai seorang pelajar turut tercabut la sekali.. coz all details ttg student attach dekat lapisan uh.. bukan itu sahaja, malahan gmbar saya yang tidak seberapa tuh pon turut tecabut.. jadi kita boleh conclude-kan yang kad matrik saya tuh kosong without any maklumat.. bnda ne sudah berlaku hampir sebulan kalau saya x silap.. tapi sehingga sekarang saya masih tidak berkeinginan untuk memperbaharuinya.. almaklum la, saya kan menyayangi khazanah2 purba kala ne.. walopon akikatnya saya memg malas nak proceed bnda ne..hahahahaha.. kalau free x pa, ne nak byar pulak tuh.. so then, saya decide utk memperbharuinya mayB a week or 2 week b4 final exam start.. kalau x renew, maty ah x dpt nak amik final.. peerrrrggghhhh... memg gelap la masa depan eden... heeeee... so skunk ne, saya gi klas juz pakai kad matrik kosong tuh ah.. tapi, pak guard x sdar pon.. even lalu sebelah, n also nek stu lif ngn pak guard tuh ag.. memg ah, coz saya tebalikkan kad matrik uh.. genius x saya.. weeeeee.. hahahaha.. so dorg pon no komen ah.. hope bnda ne x kantoi sehingga saya MENG-rnew kad matrik uh balik.. u all guyz,plizz support me.. ngeeeee :P
haa.. d bwh ne ada gambo my matric card yg sungguh clear mcm padang jarak, padang tekukur..


Subscribe to:
Posts (Atom)