Friday, December 17, 2010

Si Duda n Cinderella.. PART 2

"ah yew, waalaikumsalam.. ni siapew erk?" pmpuan tuh menjawab sejurus saya memberikan salam.. "erm saya fatin.. nak tnya sikit, ni kereta siapa erk?" saya bertanya lagi tanpa segan dan silunya.. "ne kereta saya.. kenapa?" pempuan tuh memandang saya dengan penuh tanda soal..
(takkan la ini ibunya.. muda sungguh..).. detik ati saya.. " ye kenapa dik? ada apa2 masalah dengan kereta ni kew?" pmpuan tuh bersuara setelah melihat saya kaku menyepi.. " eh xde la kak.. cuma tanya je.. salah kereta saya ni.. salah tengok plat number, hampir sama dengan plat number kancil kakak saya.. warna pon sama gak." saya menipu perempuan tuh dengan idea kolot yang entah datang dari mana..huh.. nasib la perempuan tuh pecaya.. "owh.. akak ingatkn apa la tadi.. erm ok la.. sebenarnya akak nak kejar masa neyh.. ada hak sikit..akak kena gerak dulu.." perempuan tuh senyum ke arah saya.." oh ok.. sori sebab ganggu.. assalamualaikum.." saya membalas kembali senyuman perempuan itu sambil menghembuskan nafas lega.. "waalaikumsalm".. jawab perempuan itu mengakhiri perbualan.. saya mamandang kereta kancil itu sehingga hilang dari pandangan.. saya rasa ada benda yang sedang disembunyikan oleh SHAH RUKH KHAN(bukan nama sebenar) itu dan saya akan pastikan benda itu terbongkar.. tengokla nanty.. detik atiku sendirian..

Saya yang pada masa itu bingung dan dan rasa ditipu dengan segera melangkah pergi dari kawasan tersebut sebelum disedari oleh lelaki tersebut.. nasib la saya tau sikit2 selok belok kawasan putatan tuh.. huh.. so then, saya naik bas n chow from da place.. off hp for the whole day.. hope tomorrow will come late..huh.. =(
itz 9.30 am.. so saya bangun n then on my hp.. mau juga tao perkembangannya cm mana.. coz i think im ready 4 any possible.. n the... tiiittt.. 16 SMS?? so many.. click inbox n then.. all from SHAH RUKH KHAN.. haiihhh...

dipendekkan cerita.. so sampai la hari lahir si SHAH RUKH KHAN ne.. dia mengajak saya kuar..knun mau clebrate befday dia la.. so awal la saya kuar.. dia suruh saya tnggu di restoran kwnnya tu cm biasa.. tunggu punya tunggu, last2 dia hanya datang setelah 2 jan setengah dari waktu yang dijanjikn.. sabar jak la...!! itu boleh lek lagi.. tapi waktu klimaksnya ialah apabila sorang kwn si SHAH RUKH KHAN ne kol saya n mohon untk berjumpa untuk seketika.. ada hal penting katanya.. so saya neyh bagi la alasan kononnya mau pegi jumpa kwn di CP sekejap dekat SHAH RUKH KHAN ne supaya tidak kedapatan.. so bejumpa la kami.. "kenapa?apa la hal mustahak tu knun?" saya bersuara sejurus berjumpa.. " aque mau bagi tau kau siapa sebenarnya si SHAH RUKH KHAN tuh.." lelaki tu menjwb.. "siapa la? btw, ko neyh siapa?" saya bertnya lagi.. "ok.. aque neyh kwn si SHAH RUKH KHAN tuh.. aque tinggl satu kwsan perumahan ngn dia.. dia tu sebenarnya....."

(to be continued.. part 3 is da ending) =)

2 comments:

  1. hoiii. bila nak sambung. penat aku tunggu ni. HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. lek lu.. aque ngah becuty neyh..
    pas cuty nnty aque contnue..
    =P

    ReplyDelete