Thursday, February 17, 2011

oOhhhhh TIDAKKKK!! satutareD fat??!!

mentang2 dah admirer sngt at organiC chem ne, title pon xleh blah ah kn.. geDixx.. haha.. xkisah la title dia cm na pon, yang menjadi topic skunk ne, knpa FAT dlm bdn i ne keras kepala sngt eh?? i da puas pujuk soh kuar tp x nak juga.. ada kah kerana ia bersempana nama i FAThin? ataupon sebab i mengamalkan gaya idop FAT?? hahah.. tapi kalau bersempana nama i FAThin, apsal dia x highlight faTHIN? so itz mean, persoalan yang 1st tadi kita x leh pakai.. kita kena buang ke tepi.. jap eh, nak carik smpah dulu..

(3 minutes later).
haaaaa... baru jumpa sampah.. hehe.. kiddin lol.. berbalik kepada pucuk pangal kita tadi, maknanya i memg mengamalkan gaya idop FAT ah ne?? ye kewww?? mCm xleh pcaya je.. i selalu joging at track UiTM N.9 ne tiap2 petang..(nampak menipu sngt ke??).. hahaha.. so mcmna ne?? do i have 2 change my life habit? errmmmm... ye ah kot.. so after i search 4 da solution, i found diz..

1st: ikat perut anda menggunakan tali atau kain.. pastikan anda mengikatnya dengan ketat sehingga xboleh bernafas.. do it well..

2nd: kurangkan makan, sebaik2nya, sebutir nasi sehari.. n make sure ianya beras TAJ MAHAL..

3rd: minum 10 tong air mineral per day.. air penting utk memecahkan lemak yang terlalu tepu..

4th: suruh anybody, x kisah la ur fren or even u enemy to kick ur stomach, or any side on your body yang terdapat longgokan lemak.. it will burst ur FAT for surely :)

5th: amik pil menguruskan badan.. untuk hasil terbaik, makan secara berlebihan dos untuk tindak balas serta hasil yang terbaik..


so guyz, diz is what u meant by gaya hidup THIN?? x mCm ada somethin wrong ke?? rasanya dengan all 5 step di atas, can i get a gorgeous n slim body like this??




p/s: pic ini hanya contoh semata. tidak ada maksud yang tersirat ataupun tersurat

No comments:

Post a Comment