Thursday, February 17, 2011

0h kawanku yang SENGAL^^

HELLO FRIDAY :) ne yang Xcited neee... OPPPSSSS!! diz is not what really i wanna say about.. actually, diz post dedicated to YANA.. hehe.. tao x apa bodak ne buat until i have to wake up this early in morning..?? sebenarnya, i ne x salin jadual kelas (p/s: bukan malas, tapi sebb jadual owez change).. so then, i ne begantung arap ah with YANA ne.. dipendekkan cerita, last nite i tanya bodak ne, ESOK CLASS WHAT TYME START AH??.. n she answered me.. JAM 8 LA BEB.. slamber badak je dia jwb an, confident lak tuh.. so i pon ikot cnfdnt gak, walopun akikatnya bodak ne memg kuat menipu eden.. (SABAR YEE FATHIN).. tup tap tup tap.. akhirnya itz oredy 7.30 am in morning.. diz day la.. punya la i rushin gila nak mampos besiap.. 1st tyme in my life i experinced like lipas kudung.. haha.. tapi sempat gak ah siap b4 8 am.. tapi rasa cm somenthin wrong la, apsal dak YANA tuh x msj2 ag suh gerak, sedangkan jam da 8.10 am.. herannnnn.. so i pon msj la YANA ne.. KELAS ADA X ARINI??..begitulah bentuk msj yang saya antar.. ADA, PUKUL 9 KN.. ha.. ne pulak msj yang bodak tuh balas.. baca jek msj si YANA ne, x bekelip mata eden... jam 9????? OMG!! memg dak ne btol2 nak kena.. hahahahaha.. but quit interesting la, bcoz of u beb i dpt rasa jadik lipas kudung arini.. THANK U.. hahaha.. ayat poyo glerrrrr... padahal dlm aty.. SIAP KO YANA, ESOK LUSA KO KENA NGAN AQ.. BERSEDIALAH DARI SEGI MENTAL N FIZIKAL.. hahaha.. ada cm red devil x?? haaaaaa.... nak tao somethin ag ttg bodak ne?? dia neyh memg suka hack2 FB org.. ish3x, anak spew ah ne.. haha.. and of coz la i punya FB dia hack gak, kalau x, i xcteerrrrr.. dia post somethin at my FB wall.. n it embarrased me a lot.. she wrote.. SAYA COMEL.. n my fren komen tao x.. ohhhh YANA, how could u do this to me.. bukan saya je jadik mangsa, akak housemate dia pon dia kenakan jg.. ish3x, nakal sungguh budak ne.. tapi x pe la.. i just accept it.. almaklumla, kita x leh bekira ngan BODAK KECIK.. hahahahaha.. ha, at bwah eden ada attach gmbaq minah sengal ne.. :)




CUTE AN.. :)

ORGANIC CHEMISTRY.. y u hurt me a lot??

fuhhhhh~ akhirnya selesai jg aQ jawab test organic chemistry tadi.. setelah aQ bertungkus lumus stdy, akhirnya aQ muntahkan sumanya at kertas test tuh.. xla juga susah.. average la.. but wanna knoe apa yang hurtin me much?? pnat2 den stdy smpai MARKOVNIKOV's rule, rupanya bnda alah tuh x kuar pon.. tabah ye FATHIN.. nvermind la, suma tuh ilmu gak.. tapi, i smpai da escape HBU ptg tadi coz smata2 nak buat revision organic tuh jewwww.. tapi akikatnya memg malas pon nak pegi.. hehehe.. so berbalik kepada cerita kita tadi, knpa eh bila lctrer explain at kelas susah nak faham..?? bukan setakat susah nak fhm, memg x fhm pon.. but when i stdy it by myself, senang lak nak fhm?? ada kah i xcnsntrate at class.. or memg i sorang yang loading?? actually, i pon x tao apa sabab musababnya.. tgh searchin la neyh :).. bila da fhm bout organic ne.. rasa cm x dek la susah sngt.. senang je.. but da most important is MINAT.. kalau x minat susah gak an.. it will effect our mood..surely.. and plus, x leh malas stdy gak.. stdy bokn susah pon guyz, juz open ur book n let ur brain to take place .. actually, stdy is fun if we heart it.. so, follow me.. OH ORGANIC CHEMISTRY, I ADMIRER U A LOT.. DUN EASILY THINK THAT U CAN HURT ME.. :) simple rite



dun let ur KEMALASAN dominate u.. dun B as above.. u'll regret it later..