fuhhhhh~ akhirnya selesai jg aQ jawab test organic chemistry tadi.. setelah aQ bertungkus lumus stdy, akhirnya aQ muntahkan sumanya at kertas test tuh.. xla juga susah.. average la.. but wanna knoe apa yang hurtin me much?? pnat2 den stdy smpai MARKOVNIKOV's rule, rupanya bnda alah tuh x kuar pon.. tabah ye FATHIN.. nvermind la, suma tuh ilmu gak.. tapi, i smpai da escape HBU ptg tadi coz smata2 nak buat revision organic tuh jewwww.. tapi akikatnya memg malas pon nak pegi.. hehehe.. so berbalik kepada cerita kita tadi, knpa eh bila lctrer explain at kelas susah nak faham..?? bukan setakat susah nak fhm, memg x fhm pon.. but when i stdy it by myself, senang lak nak fhm?? ada kah i xcnsntrate at class.. or memg i sorang yang loading?? actually, i pon x tao apa sabab musababnya.. tgh searchin la neyh :).. bila da fhm bout organic ne.. rasa cm x dek la susah sngt.. senang je.. but da most important is MINAT.. kalau x minat susah gak an.. it will effect our mood..surely.. and plus, x leh malas stdy gak.. stdy bokn susah pon guyz, juz open ur book n let ur brain to take place .. actually, stdy is fun if we heart it.. so, follow me.. OH ORGANIC CHEMISTRY, I ADMIRER U A LOT.. DUN EASILY THINK THAT U CAN HURT ME.. :) simple rite

dun let ur KEMALASAN dominate u.. dun B as above.. u'll regret it later..
No comments:
Post a Comment