Wednesday, February 16, 2011

jantan BRENGSET!! part 2





salam 1 malaysia u all :)

bertemu kembali dlm jantan BRENGSET!! part 2.. jom kita layan ceta ne.. zaSsSssss..

do you knoe y i said that si PIKACHU tuh a lier?? sbnrnya.. dia juz bemuka2 je selama ne.. he did it all becoz he feel lonely.. n actually dia treat i juz like station bus.. singgah jap sementara tunggu hujan reda.. suckkss rite.. n after we coupled 4 almost 6 month cm tuh, tiba2 he request 4 clash again.. i repeat it back.. AGAIIIINNNNN!!! hehe.. juz to make sure u clear with da word.. :) alasan dia kononnye i x caring, xdek masa tuk dia, x pndai nak jga aty, n so on la.. i dngr pon mcm nak gugur taik telinga i.. coz alasan tuh da lapok org guna nak mintax clash.. ish3x.. dia ingat dia ensem sngt ke?? biasew ah.. org bajet playboy memg cm tuh ah.. but actually bukan itu yang menjadi sebab musabab utama tao x.. setelah saya menjadi stalker berjaya, ala.. stalk PIKACHU tuh la.. rupa2nya.. jeng3.. dia da awek lain.. agak panas juga ah tyme tuh.. tapi buat2 cool je.. atyy i koyak rabak tyme tuh.. tapi simple je.. i amik plaster, pas tuh tampal.. haha LOL.. juz kiddin babe.. n u knoe what, he said that he HATE ME A LOT.. how dare him.. kalau dulu, I LOVE U je la dia tao ucapkan.. so now, im in process to forget everythin bout him.. GOD, pliz ease my burden.. n guyz, please support me..org pernah ckp.. mayB kita ditakdirkan utk bejumpa ngn org yang salah b4 we find da suit 1.. coz itu suma memberi pengajaran n experience yang beguna 4 our future.. n now.. SYUH2 KAPEL.. WELCOME SINGLE.. :)

u girlz, dun let banana fruit two tyme..haha~ (my frenz said)..



No comments:

Post a Comment