Thursday, January 27, 2011

Browserkuh harmed.. WADUHHH...

BEGINI BAH CERITANYA TUH...

aque ne pi la knun bukak2 email aque.. saja2 buang tebiat.. so ada stu email ne knun dari Friendfinder, so aque tanpa memberi salam trus masuk la.. cehhh.. hehe.. bila aque masuk, tiba2 keluar satu window 4 virus scanning.. tekezut jua aque tyme tuh.. tapi maintain cool la.. =P
ada 7 virus dari segenap bidang masuk.. TROJAN, WORM, MALWARE n sewaktu dengannya la.. adedeh.. sakit jua otakku tyme tu.. x lama kemudian, keluar la pulak 1 page yg 2k promote av8 antivrus.. so aque yang paniks n gedikz tyme tuh, x pikir2 pnjang lagi, trus download knun bnda tah pa tu.. bila syak dia abis dwnload, trus aque punya intenet xbuli bukak.. suma browser tekena tempias dia.. GOOGLE CHROME, INTERNET EXPLORER, n MOZILLA suma x dapat bukak.. punya la sandik rasanya tyme tu.. aque shut down la knun lappy aque tuh.. mana la tau kn bila on balik ok suda.. tapi na.. tambah aque sakit jiwa.. memg x dapat bukak2.. bila aque tnya member aque, dorg ckp mau kena format lappy aque tu knun, sebb software aque suda kena attack ngn virus.. aque neyh x pakar pasal komputer2 ne.. so fully depend on my frenz la.. adoyaii.. aque pi la knun tnya2 di anjung makan UiTM Negeri Sembilan tuh, berapa dia servis 2k format lappy, dia ckp RM60.. x la juga mahal sangat, cuma aque rasa aque boleh dapat yang lagi murah dari tu.. last2 pusing punya pusing, akhirnya aque format lappy aque d SABAH jak.. alang2 kn.. cuma kena bersabar ckit la.. ada la juga kira2 2 minggu aque bertahan tanpa tenet.. last2 arini..(28/1/2011).. baru lappy aque siap diformat.. yuhuuuu!!! gembira rasanya aty.. so, aque bekongsi la cerita d blog ne.. just 4 fun.. life is simple, dun make it so complicated.. =)






No comments:

Post a Comment