Wednesday, February 23, 2011

aKu superHERO??

waduh2.. "perasan ke apa minah ne".. or.. "asal? minah ne ada muscle ketul2 ke?" msti bnda neyh mucul dlm kpala otak korg bila baca tajuk post ne btol x.. haha.. sbnrnya post kali ne x berunsur kegembiraan atau melalut semata-mata.. diz all about how strong i am to fight my sadness.. now, i can wipe my own tears.. i strong enough for that.. i realized it bila i dok tmenung sorg n rewind back my memories, i bejaya adapt suma prob yg i pernah face with.. i pegang bnda ne.. (Tuhan x kan menguji hambanya jika hambanya itu tidak mampu).. with all prob yg i tempuh slama ne, meanz that i'm strong enough for that.. thanx my HEART, u help me a lot :).. pernah gak ah tertanya2 asal i xleh idop senang cm org lain..?? org lain hepi jek, x dek msalah pon.. hurrmmm... but u know what, bila u ckp cm tuh, u actually x bersyukur dgn apa yg u tempuh n u dpt.. u all kena ingat, ujian yang melanda meanz Tuhan ingatkan kita.. mungkin today kita x gembira, sape tao next tyme kita dpt habuan positif lak.. mayB dpt calon suami yg ensom or baik aty ke.. hahaha.. apa la i ne, da tebabas dr tajuk da.. ish3x.. so frenz, let go ur tears away.. setiap yang berlaku ada hikmahnya.. to all yang besedih skunk ne, jgn dok teperap jek dlm bilik layan blues.. gi ah jalan2 n have some fun with ur family or members.. itz totally berkesan.. jgn nak tunggu miracle dtg tuk survive kita dr any prob yg kita hadapi.. miracle tuh xkn dtg if u dont help urself.. chill babe :).. so come on guyz, letz become a superHERO like me.. TOGETHER WE SAVE OUR HAPPINESS :)

bwh ne i ada attach doa penerang hati untuk yang bersedih dan berduka.. read it :)


“Ya Allah sesungguhnya aku adalah hamba-Mu, anak hamba-Mu (Adam), dan anak hamba perempuan-Mu (Hawa). Ubun-ubunku ditangan-Mu, hukuman-Mu jatuh kepadaku, qadha-Mu kepadaku adalah adil. Aku mohon kepada-Mu dengan setiap nama yang telah Engkau gunakan untuk diri-Mu, yang Engkau turunkan kepada kitab-Mu, Engkau ajarkan kepada seseorang dari makhluk-Mu atau yang Engkau khususkan untuk diri-Mu dalam ilmu ghaib di sisi-Mu. Hendaklah Engkau jadikan Al-Quran sebagai penentram hatiku, cahaya di dadaku pelenyap duka dan kesedihanku”

No comments:

Post a Comment