Saturday, February 26, 2011

FIREFLY, I heart U much


U wanna knoe, actually, diz post not bout how much i be greatefull to FIREFLY (neither for my convenience trip nor their well service) but, FIRELY ne memg great pon :) try ah kalau kalau x cyerrr.. berbalik pada pucuk pangkal story kita, diz post bout my mom yang dtg cnie (i mean KL) nek FIREFLY.. coz of U, i dpt ketemu with my mom.. rindu bangeeetttt~.. as usual la, my mom stay at NOBEL HOTEL at MASJID JAMEK.. tiap kali dtg KL memg ituh ah destinasi tmpat penginapan dorg.. ag pon at sana, majoriti penginap diew pon memg terdiri dari org2 SABAH.. so then, sal tuh kot dorg suka dok sana.. di samping dekat dgn tmpat memborong kain2 n tudung2 yang up-2-date.. hahahaha.. nak tao secret my mom ne, kalau datang KL je, x sah kalau x beli minimum sebakul besar kain n also tudung2 ne.. ssshhuuuutttttt, jgn bgtao my mom erk i bg bongkar rasia diew.. heeeeeeeee..... i pon apa ag, amik kesempatan dalam kesempitan ah.. MOM, I WANT THAT, I WANT THIS~ hahahaha.. biasew ah tuh, nak2 ag remaja cm i an.. bnyak bnda nak beli.. kalau nak guna bajet sndri, beli kain sarong jela kot yg mampo.. best ah jmpa my mom.. x leh nak ungkap ngn kata2.. syokkk sngttttttt... weeeee~ hurrrrmmm.. bolan 4 ag baru leh jmpa.. tapi, tyme tuh i suppose 2 B exam.. hope la tarikh diew x clash..nak jmpa mom ag.. setelah besuka ria with my mom 4 almost 3 days, itz tyme 4 them to fly back to SABAH.. ase nak nages pon ada gak.. ngggguuueeekkkkk3x.. ada cm baby nges x?? hehe.. comel an.. hahaha.. soriii guyz, tuh jus iklan semata.. skunk my location at KL SENTRAL.. arrive at 10.30am cm tuh ah.. mom suh teksi yg dorg naik uh drp i gi kl sentral dlu.. so now, here i am.. actually ngah tnggu kwn i yg bernama NAZRIN.. kitorg da jnji nak gerak smew balik UiTM N.9 uh.. so wait je la.. x pe la.. mCm ne ah warna warni kehidupan.. eehhh japppp.. ada kaitan erk?? hahaha.. so jm 1pm ne, my mom akan terbang gi SABAH.. of coz ah naik FIREFLY.. ohhhhh FIREFLY, pliz bring my mom back to SABAH safely.. memori n suka-suki kami slama 3 arini akan i pahat d aty n never let it go :) I LOVE U MOM...



No comments:

Post a Comment